Objednávka

Výrobky jsou rozděleny do skupin  pro snadné vyhledávání dle sortimentu. Zboží lze do košíku vkládat a zase ho vyjímat a kdykoliv je možno zkontrolovat obsah nákupního koše. V okamžiku potvrzení objednávky je objednávka závazná. Potvrzením objednávky zároveň zákazník souhlasí s cenou zboží, poštovného a balného, a s tím, aby jím uvedené údaje byly dále zpracovávány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů. O přijetí objednávky je zákazník informován.

Dodací lhůta

Skladová dostupnost se kontroluje online v pravidelných intervalech. Informace o skladové dostupnosti naleznete v košíku/detailu zboží. Je možné, že Vámi vybrané a objednané zboží už nebude skladem i přesto, že eshop hlásí, že zboží je dostupné. Běžná dodací lhůta je dva až pět pracovních dní od obdržení objednávky při platbě na dobírku a platbě kartou. Při velkých slevových akcích se dodací lhůta se může výrazně prodloužit.

Způsob dopravy

Pro dodání si můžete zvolit dopravu Českou poštou. Pokud je zboží zasláno prostřednictvím České pošty je posláno na Vámi uvedenou adresu. Do objednávky uveďte kontaktní telefonní číslo, na kterém Vás přepravní služba zastihne pro převzetí zásilky. Doručení probíhá během dne, nezapomeňte proto v případě potřeby uvést adresu a telefon do zaměstnání. Pokud si zvolíte Českou poštu, tak v případě nazastihnutí na adrese Vám bude nechán doručovací lístek ve Vaší schránce. Pokud si nevyzvednete objednané zboží na prodejně do 7 dnů od vychystání objednávky, bude Vám tato objednávka stornována.
Česká pošta garantuje doručení bez rozbití.

Platba a poštovné

Zboží je hrazeno při předání ( na dobírku ) nebo prostřednictvím platby online. Poštovné a balné pro Českou poštu v případě online plateb je 145 Kč a 175 Kč při platbě na dobírku.

Po odeslání objednávky má plátce možnost využít službu platební brány GoPay, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky nebo na platební bránu karetní asociace. Prodávající expeduje zboží po přijetí potvrzení o úhradě. 

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Reklamace

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců. Reklamace uplatňujte v záruční době. Zboží na reklamaci nám doručte zpět, ve vhodném obalu na adresu, případně domluvte s námi:

miluron s.r.o.
Hartmanice 12
342 01 Hartmanice

Jak postupovat?

Doručte nám reklamované zboží se stručným popisem závady, vaše kontaktní údaje, kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží. Pokud reklamované zboží posíláte prostřednictvím svého dopravce, doporučujeme Vám zásilku zřetelně označit slovy "REKLAMACE", aby mohla být oprávněná reklamace co nejrychleji vyřízena. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list. Výrobky lze reklamovat pouze čisté. Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být přijata.

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, není zde zákonné určení lhůty, ale i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Pokud bude reklamace uznána, zboží bude opraveno a zasláno na uvedenou adresu.

V případě neopravitelné záruční závady bude zaslán stejný nový výrobek, nebo vrácena kupní cena.

Výměna zboží

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze také vyměnit za jiné do 14 dnů bez udání důvodů. Cenu poštovného hradí zákazník.

Při výměně zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno v původním obalu
  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)
  • zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček)
  • nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány


V případě výměny zboží nám v balíčku se zbožím zašlete vyplněný  návratový list. Cena dobírky bude hrazena zákazníkem ve výši poštovného, případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou.

Zboží na výměnu zasílejte na adresu:

miluron s.r.o.
Hartmanice 12
342 01 Hartmanice


Zboží nezasílejte na dobírku!